دو سالگی :: آرشیو

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

شاعر؛ حسود هم که باشد، حریص نیست. نَمِ شعری، قانعش می‌کند. [محمدعلی بهمنی]

طبقه بندی موضوعی

دو سالگی

پنجشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۵ ب.ظ
می‌دونستی امروز دو ساله شدی؟! ... تولدت مبارک :) +ادامه‌ی مطلب: یه سال دیگه هم گذشت، خوب بود یا بد؟ نمی‌دونم! یه ترکیب درهم، از روزای خیلی خوب، خیلی بد... خیلی قبل‌ترا گفته بودم من و آدمایی شبیه به من، آدمای خاطره‌بازی هستیم. نباید توی گذشته زندگی کرد، درست. اما این گذشته جزئی از وجود ما آدماس که داریم توی حال زندگی می‌کنیم و برای آینده برنامه می‌چینیم. و این روزا دارم فکر می‌کنم گذشته‌ی این نوشت‌گاه دوساله، چقدر خوب بود. خیلی چیزا رو بهم یاد داد، خیلی زیاد. آدمای بیشتری رو بهم معرفی کرد و شناسوند. کسایی که خیلیاشون دیگه نیستن، نمیان و صادقانه می‌تونم بگم دلم برای خیلیا تنگ شده اینجا. که ای کاش بودن، مثل سابق. تا فرصت دوباره خوندنشون و برای هم نوشتنامون تکرار می‌شد. اما خب، انگار باز هم زندگی یه سینوسه، مقطعی، پر از فراز و فرودهای دلپذیر و گاهی... +توی این روزا و شبای عزیز برای همتون آرزوهای خوب دارم. امیدوارم همیشه‌ی همیشه، توی زندگی سربلند باشین و امیدوار و دلخوش.

۹۳/۰۴/۲۶
آدرینا