آپارات 5 :: آرشیو

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

شاعر؛ حسود هم که باشد، حریص نیست. نَمِ شعری، قانعش می‌کند. [محمدعلی بهمنی]

طبقه بندی موضوعی

آپارات 5

يكشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۴، ۰۴:۳۵ ب.ظ
قبل از معرفی فیلم می‌خواهم پیشنهاد بهتری را مطرح کنم. اگر کریستوفر نولان را می‌شناسید که هیچ، اما اگر تا به حال فرصتی برای دیدن فیلم‌هایش را نداشته‌اید اکیدا می‌گویم که هیچ کوتاهی و قصوری دیگر جایز نیست! در اولین فرصت به تماشای آثارش بنشینید و با تضمین و گارانتی می‌گویم که هرگز پشیمان نخواهید شد. این از این...  
جدیدترین ساخته‌ی نولان Interstellar نام دارد. می‌شود فیلم را علمی-تخیلی نامید، یکی از آن کار درست‌هایش. داستان به پدیده‌ی زمین‌گرمایی و مشکلات آینده‌ی بشر می‌پردازد. وقتی که دیگر امیدی برای نسل آینده‌ی انسان‌ها و حیات زمین باقی نمی‌ماند، گروهی از دانشمندان در پی کشف سیاره‌ای دیگر برای سکونت برمی‌آیند. در کنار جنبه‌ی علمی فیلم و حرف‌های خوبی که برای گفتن دارد، نباید از درامِ قصه غافل شد. پدری که برای نجات فرزندانش و نسل بشر، راهی سفری نامعلوم می‌شود به امید این‌که راهی برای زندگی بیابد... سفری به کهکشان، سفری به اعماق زمان.  
هیچ‌جوره نمی‌شود داستان این فیلم را خلاصه کرد و مطمئن بود که تمام راز و رمزها را به مخاطب برای دنبال کردنش داده‌ای. ناتوانی قلمم را ببخشایید و لطفا اطمینان کنید! تماشایش بسیار دل‌انگیز خواهد بود.  

۹۴/۰۹/۲۹
آدرینا