توالیِ من و شب بیداری :: آرشیو

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

شاعر؛ حسود هم که باشد، حریص نیست. نَمِ شعری، قانعش می‌کند. [محمدعلی بهمنی]

طبقه بندی موضوعی

توالیِ من و شب بیداری

شنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۳۵ ق.ظ
به تابستان دو سال پیش فکر می‌کنم که یک‌ماه هر روز 6 صبح بیدار شدم و حالا... به یک سال پیش فکر می‌کنم و روزهایی که ساعت 7 بیدار شدم و حالا... به سه‌ماه پیش فکر می‌کنم که هر روز 8:15 صبح بیدار می‌شدم و حالا... 
حالا به روزهایی فکر می‌کنم که با تمام خواستن‌ها و قول و قرارهایم زودتر از 12:30 ظهر بیدار نمی‌شوم! چند روز پیش میان این بی‌خوابی‌های شبانه، بدخواب هم شدم و بیش از 3 ساعت نخوابیدم و بعد مدت‌ها طلوع خورشید را ‌دیدم و چه ذوقی داشتم از روشنایی صبح. خیال می‌کنید روزم خوب گذشت؟ دو بار به مدت 2:30 ساعت خوابـ... بیشتر به کما شبیه بود تا خواب.

۹۴/۱۰/۲۶
آدرینا