10) هرگاه شاگرد آماده باشد، آموزگار از راه خواهد رسید. :: آرشیو

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

شاعر؛ حسود هم که باشد، حریص نیست. نَمِ شعری، قانعش می‌کند. [محمدعلی بهمنی]

طبقه بندی موضوعی
فصل دهم: زندگی ارزشمند
وقتی صحبت از تحقق آرزوها به میان می‌آید، باید مثل یک جنگجو عمل نمایید. کسانی به گنج آرزوهایشان دست می‌یابند که برای کارهایشان برنامه‌ریزی داشته باشند و پیمان خود را مکتوب کرده باشند، درست همچون یک آدم متعهد. با این کار به روشن‌بینی و زندگی حقیقی دست خواهند یافت.  
همه‌ی ما باید پرده از باورهایی که مانع دسترسی‌مان به آرزوها می‌شود برداریم. چه تصمیم داشته باشید به آرزوهایتان برسید و چه نه، باید از خود بپرسید چه چیزی شما را به جلو می‌راند و چه چیزی مانع رسیدن به آرزوهای قلبی‌تان می‌شود.  
تصمیم به تغییر زندگی، تصمیم بسیار جدی‌ای است. هیچ‌کس، آن بیرون نمی‌تواند باعث تغییرتان شود. این خودتان هستید که باید این کار را بکنید. این شما هستید که قدرت لازم، پاسخ کافی و توانایی تغییر زندگی را دارید. بله، شما و فقط شما. 
باید این را بدانید که برخی از خواسته‌های شما در ذهنتان ریشه دارند و نه در قلبتان. ذهنتان می‌خواهد شما را فریب بدهد که در داشته‌های قبلی‌تان چیزهای بهتر و جذاب‌تری وجود دارد. باید این خواسته‌های نفسانی و خودخواهانه را بشناسیم و آن‌ها را با خواسته‌های قلبی‌مان جایگزین نماییم. "نیمه تاریک وجود - دبی فورد"  پایان :)

۹۴/۱۲/۰۹
آدرینا