نوبرانه :: آرشیو

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

شاعر؛ حسود هم که باشد، حریص نیست. نَمِ شعری، قانعش می‌کند. [محمدعلی بهمنی]

طبقه بندی موضوعی

نوبرانه

شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ق.ظ
آرزو دارم که سال خوبی را برای خود بسازید. نیرومند و با تدبیر آغازش کنید. محکم و استوار و پیوسته گام بردارید و موفقیت‌ها را فتح نمایید. سالی را رقم بزنید پر از قهقهه‌های از ته‌دل، لبخندها و نگاه‌های گرم تمام‌نشدنی. سلامتی و سعادتتان روزافزون و 365 روزتان به طراوت بهاران باد. 
سال نو مبارک

+ هر سال موقع سال‌تحویل حس خوبی داشتم، حسی که انرژی‌بخش بود و امیدوارانه که سال خوبی در پیش رو خواهم داشت. امسال حس خوبم مضاعف بوده و هست و تفاوت بزرگش در این است که پیش‌تر هم گفته‌ام امسال را می‌خواهم با تکیه بر خودم آغاز کنم. سفر غیرمنتظره‌ای پیش آمد و برخلاف مخالفت‌های همیشگی‌ام با میل و رغبت راهی شدم. و چقدر خوشایند بود و دلچسب. وسعت سرسبزی زمین و طبیعتِ بهاران را به فال نیک روزهایم می‌گیرم و خوش‌بین‌تر از قبل به 95 نگاه می‌کنم که از همان آغازش زیبایی را نشانم داده‌ست. 
++ 4اُم تولدم بود. بعد از چند روز ابری و بارانی و سرد شمال، 4اُم اولین روز آفتابی سال بود. کنار دریای خزر با خودم قول و قرارهایی گذاشتم و آب را واسطه کردم که مرا سال‌های بعد فرابخواند تا بگویم از آنچه شدها و آنچه کردهای 95اَم. با تمام بدخلقی و غمی که روزهای تولدم بر من چیره می‌شود، دوست‌داشتم زادروزم را. روزی که همیشه برای من مصادف تصمیم و عزم و جزم‌های بسیاری‌ست.

۹۵/۰۱/۰۷
آدرینا