قصه‌ها... :: آرشیو

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

آرشیو

دل‌گفته‌های تنهایی | حرف‌هایی که از دل، سر می‌روند

شاعر؛ حسود هم که باشد، حریص نیست. نَمِ شعری، قانعش می‌کند. [محمدعلی بهمنی]

طبقه بندی موضوعی

قصه‌ها...

دوشنبه, ۹ فروردين ۱۳۹۵، ۰۷:۴۸ ب.ظ
سه باور سایه‌ی اصلی در همه‌ی انسان‌ها مشترک است. باورهایی از قبیل: من آدم خوبی نیستم. من ارزش ندارم. یک ایرادی در من وجود دارد. و ده‌ها باور سایه‌ی دیگر؛ هیچ‌کس مرا دوست ندارد. من یک شکست خورده‌ام. نمی‌توانم به هیچ‌کس اعتماد کنم و ...  
راز سایه می‌دانید که چیست؟ دریافتن این موضوع که ما همه چیز هستیم و هیچ چیز. وقتی سایه و نور را هم‌زمان درک کنیم، به انسان‌هایی کامل مبدل می‌شویم.  
قصه‌هایی که برای زندگی‌مان ساخته‌ایم، سایه‌هامان... تصویری که ما از خودمان داریم چیزی نیست جز تصویری محدود و کوچک از وجود واقعی‌مان. خودی که ما می‌شناسیم مانند تکه‌ای کوچک از یک کالیدوسکوپ بسیار بزرگ است که هزاران رنگ دارد. هر بار که این کالیدوسکوپ را به طرف دیگر بچرخانید، یک شکل کاملا جدید پدیدار می‌شود. اگر نقطه‌ی توجه‌تان را تغییر دهید مطمئنا چیزهای جدیدی می‌بینید که تا به‌حال هیچ‌وقت ندیده بودید. برگرفته از کتاب راز سایه - دبی فورد

۹۵/۰۱/۰۹
آدرینا